Hip hop

När jag var yngre (observera yngre!) var jag tillsammans med en pojke i för stora byxor. Han var hip hopare. Det var rätt coolt på den tiden (erhm jag menar för några år sen...) att ha för stora byxor och visa boxisarna och shit va coolt de var att va tillsammans med en sån (ok jag var 14år). Vet inte vart jag vill komma riktigt, men förmodligen till att jag kanske inte är så cool längre, men jobbar på att hitta tillbaka till den där känslan, har därför letat fram ett gammalt eminem album (ja han kanske inte var den coolaste men han var den enda jag kom på) och lugnar nerverna med. Jag gillar hip hop, försöker att inte tänka på de kvinnoförnedrande texterna, tur jag är så dålig på engelska så jag inte hinner höra vad de sjunger, eller förlåt rapar (med engelskt uttal, annars blir det ju nåt annat otrevligt). Dags att sluta flumma och digga bort klumpen i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback