Lite reklam

Jag visar ju aldrig min kulturella sida här. Fast jag är kanske inte särskilt kulturell heller. Nu har jag iaf läst en bok, som förodligen är långt ifrån kulturell. Vad kom kulturen ifrån? Aja hur som helst. Anita på jobbet gjorde reklam för "Människohamn" och jag gillar ju egentligen inte såna där spänningsböcker (jag drömmer så otäckt då) men jag tänkte ok, jag ger den väl en chans. Oj vilken chans, kunde knappt slita mig (inte sova heller för den delen vilket fortfarande hänger i sig fast jag läste ut den för två dar sen). Fast den slutar lite konstigt, oj de kanske jag inte skulle skrivit.... ;-)

Människohamn


Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul att du kommit igång med bloggandet igen...vill ju ständigt vara uppdaterad om vad som händer i Kalmar ju!! :) Kram på dig sötis

2009-08-11 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback