Kossera i hagen

Så var man halvt bortgift till Ola i Lille Byn. När kollegorna uppe i Löttorp idag fick veta att jag var singel satte budgivningen snabbt igång. Ola i Lille Byn är både snäll och presentabel, lite tyst dock. Jag försökte lite försiktigt inflika att det liksom ska klicka också (vilket jag, ok man ska aldrig säga aldrig, inte tror att de skulle göra med nån som bor högst upp på Öland och knappt aldrig varit utanför byn). En sjuksköterska räddade mig, hon var inte lika finkänslig som jag "är han snygg eller? snälla de e kossera i hagen också!".

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vad roligt... trodde du redan hade finkammat Öland på karlar! ;) Men det kan ju som sagt finnas någon 10-poängare där uppe som du missat... Jag håller tummarna!

Förresten, har köpt lägenhet (i Borås) nu så snart blir det flytt!!

Puss puss käraste du!

2009-01-13 @ 19:29:24
Postat av: Anna

Haha, vad roligt... trodde du redan hade finkammat Öland på karlar! ;) Men det kan ju som sagt finnas någon 10-poängare där uppe som du missat... Jag håller tummarna!

Förresten, har köpt lägenhet (i Borås) nu så snart blir det flytt!!

Puss puss käraste du!

2009-01-13 @ 19:31:23
Postat av: Anna

Haha, vad roligt... trodde du redan hade finkammat Öland på karlar! ;) Men det kan ju som sagt finnas någon 10-poängare där uppe som du missat... Jag håller tummarna!

Förresten, har köpt lägenhet (i Borås) nu så snart blir det flytt!!

Puss puss käraste du!

2009-01-13 @ 19:31:46
Postat av: Anna

Haha, vad roligt... trodde du redan hade finkammat Öland på karlar! ;) Men det kan ju som sagt finnas någon 10-poängare där uppe som du missat... Jag håller tummarna!

Förresten, har köpt lägenhet (i Borås) nu så snart blir det flytt!!

Puss puss käraste du!

2009-01-13 @ 19:32:16
Postat av: Anna

Haha, vad roligt... trodde du redan hade finkammat Öland på karlar! ;) Men det kan ju som sagt finnas någon 10-poängare där uppe som du missat... Jag håller tummarna!

Förresten, har köpt lägenhet (i Borås) nu så snart blir det flytt!!

Puss puss käraste du!

2009-01-13 @ 19:32:36
Postat av: ANNA

OJ, MIN DATOR HAKADE UPP SIG!! SORRY!!

2009-01-13 @ 19:33:47
Postat av: Elin

precis Cissi, man kan aldrig säga aldrig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback