Hultsfred 2009

Så var fyra låååånga nätter i ett kallt fuktigt tält avklarade. Alldeles för många otäcka toalettbesök på de vidrigaste toaletter man kan tänka sig utförda. Spyor trampade på, öronproppar fastnade i hörselgångarna och rädsla för livet liggandes i tältet med vingliga, fulla ungdomar utanför genomliden. Hultsfred 2009 blev kanske inte riktigt som förväntat. Men det hade såklart sina ljusa stunder också, det jag kom dit för: The Killers, Maia Hirasawa, Hello Saferide, Mando Diao, Kings of Leon, Simon Norrsveden, Anna Ternheim, A Camp, Regina Spektor och massa fler. Utan dom hade jag nog lagt mig i ett dike och dött redan första natten. Om festivallivet kommer på tal någon mer gång så påminn mig att inte åka någonstans utan husvagn!




Kommentarer
Postat av: Kenny

Äntligen. Som jag väntat. Gonatt Cecilia.

2009-07-15 @ 00:10:56
Postat av: Anonym

Man ska husvagn som dom sjunger så det så! Hihi men jag tycker du varit duktig som genomlidit Hultsfreds tältcamping, inte ens jag har gjort det. Puss på dej! //Pim

2009-07-15 @ 21:54:44
Postat av: Sofia

Och vi var bra med va? :)

2009-07-19 @ 14:57:37
Postat av: Anonym

Öh! Du bloggar dåligt vilket betyder att jag sover dåligt! Har du semester eller?



;)

2009-07-26 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback