Möhippa

Dags med lite sömnlektyr för Kenny som så gulligt somnar när han läser min blogg ;-)

Så var möhippan över. Klockan 13 igår lagom då vi dukat upp med picknick på Ängö, drog stora, mörka, otäcka moln in och de mullrade bakom träden (och de var inte en bortkommen kossa som råmade).  Dagen förflöt ändå helt ok (jag har ju liksom inte så många andra möhippor att referera till).  Vaknade iaf imorse med en nacke som inte gick att vrida (förmodligen nervositeten och den hetsiga dansen på Byttan), saknade min mobil (berodde INTE på vinet) och en lägenhet som såg ut som resterna efter en naturkatastrof.
Nu är iaf lägenheten nästan i ursprungligt skick och mobilen återfunnen. Dags för lite lugnt, fridfullt grillande på Ekö.

Sov så gott Kenny!

Kommentarer
Postat av: Kenny

gäsp känner mig hedrad att bli omnämnd i en så pass fantastisk blogg som din. Blogga lite om brakfesten den 18e också.. ;) Natti, natti.

2009-07-06 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback